2010. augusztus 2., hétfő

Közeledik az indulás

Igen, már csak 8 nap és indulok. Az utóbbi 2 hétben már csak búcsúzkodok, ez valahogy nem az én műfajom, de remélem a barátaim Amerikában sem fognak megfeledkezni rólam és mindenről beszámolnak majd, ami itthon történik:D
Lassan már el kellene kezdeni pakolni is, de egyenlőre még táskám sincsen. Ugye csak 23 kg-t vihetek, ami nothing 1 évre. Anya mindenképpen egy hatalmas Arena-s táskába akar pakolni, amit vállon kéne vinni, ezzel egy a baj, fogalmam sincs, hogy fogom elbírni, mivel ezenkívül még egy 10 kg-os kézi poggyászt is cipelnem kell, de ez már a kisebb gond. Na de azért szerintem mamáméktól elkérjük a bőröndjüket és kipróbáljuk, hogy abba hány kg fér bele....azért 1 évre nem olyan könnyű bepakolni. Még az a szerencse, hogy téli cuccokat azért annyira nem kell csomagolni, max. 1 télikabátot viszek. Megnéztem az időjárást és 40 fokokat mutatnak Conway-be(ugye ahol leszek), úgyhogy egy biztos fázni nem fogokxD
De azért már alig várom, hogy mehessek, biztos jó lesz és a fogadótestvérem is olyan aranyos, minden nap megkérdezi, hogy hogy vagyok meg ilyesmik....éppen tegnap magyaráztam el neki, hogy mi az a névnap, mert ugye azt Amerikában nem ünneplik és nagyon tetszik neki!
Azt hiszem ennyi mára!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése