2010. augusztus 8., vasárnap

Bye bye Hungary

Ááááá holnap utazom, el sem hiszem!! Ez az utolsó pár nap már nagyon gyorsan eltelt, sokmindenkitől elbúcsúztam, akiktől nem sikerült azoknak ezúton üzenem, hogy "legyetek rosszak, majd jövőre találkozunk!!" Már alig várom, hogy elkezdődjön életem egyik legjobb éve, vagyis remélem, hogy az lesz;)
Holnap reggel 7-kor indul a repcsim, ami azt jelenti, hogy 5-re ott kell lennem a repülőtéren...azért az a hajnali 2 órás kelés nem lesz rossz, mondjuk szerintem ma már sokat nem tudok majd aludni. Aztán elvileg 3/4 9-re Frankfurt-ba érek, ahol lesz 2 órám az átszállásra, innentől már csak 2 másik Afs-sel megyek tovább Houston-ba. Itteni idő szerint fél 10-re érek oda, ami ott fél 3-nak felel meg. Valószínűleg onnan megint tovább kell repülnöm Little Rock-ba, Arkansas fővárosába, ahol az orientációm lesz, de ezt még nem tudom biztosan, mert mindent a repülőtéren mondanak majd el...még pont időben, nem igaz???:D
Egyébként sikerült bepakolnom az arena-s táskába, amit majd cipelhetek, hurrá!!;)
A fényképezőmet betettem a kézipoggyászom tetejére, hogy bármikor gyorsan előkaphassam....megfogadtam, hogy mindenhová azt fogom cipelni, majd a repülőn is mindent lefényképezek majd, picit se néznek majd hülyének:)
Na akkor legközelebb már Amerikából írok, ha minden jól megy!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése