2010. augusztus 15., vasárnap

Fogadocsalad + sulis cuccok

Hol is tartottam? Oke mar tudom is, csutortokon megerkezett a fogadocsaladom es egybol elmentunk egy gyorsetterem szerusegbe, de vegulis mindent szolgaltak fel ott, a levestol elkezdve a salataig. Ott rendeltem 1 cezar salatat es mar itthon is mondtak,h nagy adagokat adnak az Usa-ban, de azert nem gondoltam, h ilyen nagyot, kb. 3-szor nagyobb az adag mint mo-n. Aztan utana meg kerdeztek,h kerek-e milkshake-t, en meg mondom mi az, aztan elmondtak,h ilyen lila (de mas szinben is van) felig olvadt fagyi, nagyon fincsi volt, de a felet sem birtam megenni, ezert elhoztam egy poharban amit adtak. Utana mentunk is haza, es mit ne mondjak hatalmas hazuk van, van kb 20-25 szoba es par lepcsofeljaro, imadom ezt a hazat es most keszul az uszoda a kertben:) ha kesz lesz tartunk egy partyt, ahova a barataimat is meghivhatom!!! a szobam nagy( ki gondolta volna!) van benne 2 agy, azert mert ha megakarom hivni a baratnomet, akkor az tudjon hol aludni, hat nem aranyos ez a fogadocsaladomtol???
Pentek reggel elmentunk egyenruhat venni a suliba, majd csinalok kepeket es felteszem facebookra, ha vkit erdekel, majd ott megtudja majd nezni, sztem egyaltalan nem gaz, meg igy legalabb nem a divatrol szol minden....aztan bemutattak minden tanarnak, akiknek a nevet nem birtam megjegyezni, nagyon aranyosak, aztan az egyik tanar korbevezetett a suliban, es az oranyalom( minden afs cserediaknak van, o az akivel beszelhetunk ha vmi baj van) bemutatott a 10-11-ekeseknek es mondta h tapsoljanak meg, aztan mondonom kellett nekik vmit:) utana 11-kor volt a vegzosoknek egy megbeszeles, ahol megint megtapsoltak es mondtak a diakoknak hogy segitsenek nekem mindenben es ha tudnak vigyenek el suliba is kocsival, penteken kb. 50-szer elmondtam,h nice to meet you:)
Ezutan felvettem az oraim: minden nap ugyanazok az orak ugyanabban a sorrendben: english, us history( a tobbi vegzos world historyt tanul, de en mondtam, h azt nem akarok, mert eddig is azt tanultam), religion, math, social justice, meg meg egy ora ahol fozocskezni fogunk meg ilyesmi:)
Pentek delutan meg elmentunk meg a csalad nagyon jo baratjahoz, aki a to mellett lakik es emellett van egy medenceje, a to kb 33 fokos volt vagy tobb alig birtam benn lenni, negyed ora utan ki is jottem:)
Szombaton eljott a fogadotesom legjobb baratnoje es o elkezdett ilyeneket kerdezni,h van-e mo-n telefon, kamera, mozi, bolt meg ilyesmik:)
Este szol a telefon es mondja a fogadoanyum h engem hivnak, mondom mi van....es tudjatok ki volt?! egyik osztalytarsam, h este jon ertem kocsival mert este lesz egy buli es jo lenne ha ott lennek.....annyira aranyosak, itt nem szolnak le senkit, ha nem oltozkodik markas cuccokba, mindenki joban van egymassal nincs kivetelezes!!!! facebookon kepek vannak:)
A partyn mondtak,h hetfon majd elmegyunk egyutt enni vhova, meg hogy majd egyutt unnepeljuk a szulinapokat, meg keszuljek fel, mert nekem majd nagy bulit rendeznek!!!
Imadok itt lenni!!!!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése