2010. augusztus 14., szombat

Welcome USA! (utazas, orientacio)

Emberek itt vagyok, el sem hiszem!:)
Az utazas eleg jol kezdodott, mar rogton a Ferihegyen majdnem lekestuk a repulot, mert meg a repcsi indulasa elott 5 perccel a kezipoggyaszainkat vizsgalgattak. De vegulis igaz, hogy utolsokent, de felszalltunk. Ez volt az elso repulesem, de egybol beleszerettem!! Frankfurtig utaztam meg 9 masik Afs cserediakkal. Frankfurtban volt 2 orank atszallni, persze itt is 100-szor atviszgaltak, de 1 ora alatt sikerult eljutnunk a beszallasi kapukhoz. Mind a 10-en egyutt mentunk, mert egymas mellett kellett beszalnunk, de 10-kor elbucsuztunk egymastol, 7-en mentek tovabb Chicago-ba, 3-an pedig Houston-ba. Persze nekem kellett kernem egy masik beszallokartyat, mert csak 1-et adtak Mo-n. Persze, hogy megmondtam a nonek, h ablak melle szeretnem! Frankfurt-ban talalkoztunk kb. 50!!!! nemet cserediakkal, akik mind houston-ba jottek, volt veluk egy nemet Afs vezeto is, aki mindig nemetul dumalt hozzank, nem birta felfogni, hogy mi magyarok vagyunk es angolul kene beszelni. A repulout nagyon hosszu volt, 11 oras. Mar a felenel azt hittem, h meghalok, de azert nagyon imadtam, csinaltam kepeket is, de egyenlore nem tudom, h hogy tegyem fel, mert nem tudom a fenykepezomrol feltenni a kepeket a fogadocsaladom gepere. Egyebkent a repulon a masik magyar fiu mellett ultem, meg meg egy ferfi ult a legszelen, aki allandoan filmeket nezett a gepen, kb, 9 orat:S A stewardesek nagyon aranyosak voltak, filmet is vetitettek a gepen, eloszor ilyen meseket, na mondom ez szep lesz, ha csak meseket adnak 11 oraig, de aztan levetitettek a nanny mcphee 2-t, meg a shrek uj reszet.
Ottani ido szerint fel 3-ra megerkeztunk, ami mo-n fel 10 azt hiszem, itt szolt az egyik stewardess,h maradjunk a repcsin, persze azt hitte,h nemetek vagyunk es nemetul beszelt hozzank, amit meg is ertettem...jo vagyok, mi??? de aztan mondtuk neki,h angolul is mondja el.
Ezutan bevartuk a nemet cserediakokat, megkerestuk a borondoket, ami nagy oromomre megvolt, utana a nemetek vezetoje megint csak nemetul beszelt, mintha mi ott sem lettunk volna, aztan mi meg magyarul kiabalgattuk mar, h "nem, nem ertjuk".... aztan utana talalkoztunk az amerikai Afs onkentesekkel, akik elmondtak, h mivel es mikor megyunk az orientacio helyszinere. Hat kiderult,h meg van 4 oram az indulasig, ami csak negyed 8-kor volt, mar azert eleg hulla faradt voltam, de mind1. A repuloteren talalkoztunk meg a japan, costa rico-i cserediakokkal, utana megvettuk a repjegyet meg kaptunk penzt,h vegyunk egy kis kajat...elbucsuztam a 2 masik cserediaktol es mentem a tobbi cserediakkal.
Este 9-re ertem a vegallomasra, ahol mondtak,h vegyem le a pulcsit, mert nagyon meleg van odakinn, nem nagyon akartam, mert nagyon hideg volt a benn a repuloteren, de amikor kileptunk, az hittem meghalok, nagyon magas a paratartalom itt, nem lehet levegot kapni este 9-kor se, itt mindenki altalaban hazban vagy boltokban van, ahol viszont meg lehet fagyni, mert megy a legkondi.
Az orientacio egy hotelben volt, nagyon kiraly volt, de ejfelig benn volt egy onkentes a szobankban es dumalt en meg mar 30 ora nem alvas utan mar alig vartam,h kimenjen:)
Masnap reggel volt az orientacio, ahol csoportokba osztottak minket. A japan csajjal nagyon jol elvoltam, nagyon ari, de a tobbiek is jofejek, szeptember elejen lesz egz piknik veluk, alig varom. Az orientacion a szabalyokrol beszelgettunk, meg hogy milyen mindenkinek az orszaga.
Delutan 5 korul jottek a fogadocsaladok, akik vegtelenul aranyosak, nehany hozzan is odajott es udvozolt minket, aztan megint fajos bucsut kellett venni a japan meg a tobbi cserediaktol akivel egy csoportban voltunk. Egyebkent az egyik onkentes kerdezte,h mi a kedvenc kajam, azt mondtam a rantott csirke es elkezdi imadni fogom akkor az itteni az eletet, mert ugye itt is allandoan azt esznek ugye es mindig azt mondta nekem,h "fried chickeng girl".
Uhh majdnem elfelejtettem,h mikor houston-bol az orientacio helyszinere utaztam, egy ferfi mellett ultem es vele bezeltem egesz uton, nagyon aranyos volt!!!
Vissza az eredeti temahoz, 5 utan megerkezett a csaladom, nagyon aranyosak, de tenyleg!!! de majd ezt egy kovetkezo bejegyzesben leirom.....egyebkent meg csak csutortoknel tartok a beszamoloban....ugyhogy keszuljetek fel, van meg boven meselnivalom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése