2010. augusztus 28., szombat

Elmult het esemenyei


uj hazam + suli

Penteken meg volt osztalytarsam szulinapja, elmentunk egy mexikoi etterembe ahol az a szokas, hogy akinek szulinapja van, annak az arcaba nyomnak egy tal tejszinhabot vagy vmi ilyesmi meg a pincerek enekelnek, de hogy mindenki lassa milyen is ez felrakok egy videot;) ezutan meg elmentunk a lany hazaba es a last song cimu filmet neztuk amit sajnos nem tudtam vegignezni, mert haza kellett mennem....






szombaton delutan eloszor elmentunk egy allatboltba, aztan este pedig a rokonok elvittek engem es pollyt moziba a vampires suck-ra amire csak azt tudom mondani that sucks....komolyan csak azert rohogtunk, mert annyira rossz volt, mitchel egyik osztalytarsam is jott a baratnojevel es mar messzirol integetett nekem:D a moziterem egyebkent nagyon gaz volt, de se baj legalabb vmiben magyarorszag jobb:D mozi utan este 10kor meg elmentunk a Target-be nezelodni, ez olyan mindenes bolt, aztan ott nagyon jol ereztuk magunkat polly-val. amugy a hazifeladatokat is beszedik a tanarok es jegyeket kapunk ra es eddig nekem angolbol csak 100 %os dogaim vannak pedig azert nem egyszeruek:D communication-bol group projectet kell keszitenunk, 2 fiuval meg egy lannyal vagyok egyutt, aztan szerdan elmentunk anyagot gyujteni a varosba a fiu kocsijaval es fuuuu tok jo hangfalai vannak a kocsijaban, beinditotta a zenet es csak ugy duborgott a kocsi meg a zene....elkezdi nekem, isten hozott Amerikaban:D spannyolbol picture projectet kellett csinalnunk...amugy volt egy ilyen orientacio a szuloknek es ott mondta a spanyol tanar hogy en vagyok az osztaly sztarja:D csutortokon matek doga volt, remelem jo lesz, azert nehez matekot angolul tanulni, penteken communication teszt volt ( 50 perc alatt 4 oldalt kitolteni- 40 kerdes, meg az osztalytarsaim sem vegeztek vele nem hogy en, ugyhogy mondta a tanar, h hetfon majd egy picit beszelgetunk a dogarol:D tok aranyos!! tegnap tartottuk polly szulinapjat nagyon jo volt, medences party volt!!!! elotte nap meg elmentunk a TGIF-be vacsorazni es ott annyira cuki volt a pincer;))) ma afs piknik volt a tobbi cserediakkal, ahol az egyiptomi cserediak adott nekem egy gyurut, az anyukaja meg meghivott a hazukba, ahol van medence meg moziterem meg meg egy csomo minden....rohadt gazdagok:DD akkor most nehany kep meg mert tudom,h nem mindenki van fenn facebookon(zsuzsi;)))

social justice es religion tanarom:D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése