2010. augusztus 20., péntek

Elso het letudva!!

Hetfon megkezdodott a suli mindenki oromere, most legszivesebben magyarorszagon lennek, mert ott meg suli van, itt meg kelhetek fel 6-kor, jovo heten meg valoszinuleg 5-kor, mert kezdodik az uszoszezon, ugyanis uszast vettem fel sportkent, amit 6 evig sportszeruen uztem....kivancsi vagyok, hogy itt hogy megy az edzes meg mikor vannak versenyek, az biztos, hogy jo lesz a koran keles kivetelevel.
Na akkor most kicsit meselek a sulirol. 8-kor kezdodik a suli, amikor is a teremben eloszor az amerikai zaszlohoz fordulva mondanak el vmit, aztan meg elmondunk egy miset, aki eddig meg nem tudta volna most mondom, hogy katolikus suliba jarok, ahol egyenruha van es a polot be kell turni a gatyaba vagy szoknyaba....hat nem csodalatos??? A lenyeg az, hogy a suli radio kb. 10 percig szol es utana megkezdodik a tanitas. A tanarokrol annyit, hogy mindegyiknek sajat terme van es tanari nincs egyaltalan, a tanarok mindig a teremben varjak a diakokat, ahol nekik ki van alakitva egy kis tanari reszleg( asztal, laptop, konyvesszekreny meg ilyesmik).
Nekem az elso oram English, ami hat eleg nehez, mert ma is peldaul egy csomo szakszot vettunk es abbol jovo penteken doga, jajj csak az a baj, hogy meg a szavak magyarazatat sem ertem, de egyik osztalztarsam volt olyan rendes es mindegyik magyarazathoz vmi egyszerubbet irt, amit en is megertek, nagyon ari, aztan egy masik meg segitett beirni ezeket a szavakat a megfelelo helyre, mert ugye voltak feladatok is hozza....mondjuk azert tanarnak mondtam, hogy eleg nehez nekem meg, nem sok mindent ertek es azert rendes, megertenek a tanarok....50 percesek az orak, 9tol 9 ora 20ig olvasas van, ez azt jelenti,h hozni kell konyvet es azt olvasni...
Amugy kb. 5-szor csereltem az oraimat, amig kialakult a vegleges mert vagy tul nehez volt meg nekem vagy nem tetszett az ora...pl. mateknal beraktak a legerosebb osztalyba, ahol egyebkent 4en voltunk osszesen en meg nem ertettem egy kukkot sem....amugy mindenki meg van lepodve, hogy itt vegzos vagyok, de viszont amikor visszamegyek mo-ra ott meg 2 evem hatravan.
A 2. oram US history volt de azt lecsereltem, mert tavaly vettek mar 150 oldalt es most abbol akart iratni penteken, igaz nekem megengedte,h nezzem a konyvet, de azert azt el is kene olvasni elotte, h legalabb vmi sejtesem legyen arrol mirol szol az a "par" oldal......a lenyeg az hogy felvettem a spanyolt helyette, amit imadok, a tanar meg is dicsert mindenki elott,h meg csak 3 oraja vagyok ott, de nagyon jo a kiejtesem, amugy meg ezen az oran velunk van egy pap isxD jol elbeszelget velem, elkezdi, h majd elhivja a baratjat, akivel tudom gyakorolni a nemetet....na mondom jo van inkabb kihagyomxD
3. ora hittan, nem olyan rossz azt kiveve,h nem ertek semmit:D nemam azert vmit ertek, meg kozbe kerdezgetek,h most mi van?!
4. ora social justice, ami egyfajta hittan, itt altalaban csak dumal a tanar, egyebkent ebben az osztalyban elsosokkel meg masodikosokkal meg harmadikosokkal meg vegzosokkel vagyok egyutt.
A szunetek egyebkent 5 percesek, ami arra eleg,h elmenjunk egyik terembol a masikba....4ik ora utan 12tol 12,40-ig ebed szunet, amit inkabb itthonrol viszek, mert a sulis kaja altalaban hamburger, pizza meg hotdog es ez van minden heten, ezen a heten 2szer is kiugrottunk kajalni osztalytarsaimmal egy etterembe vagy egy gyorsetterembe.....igen itt altalaban nem otthon esznek az emberek, hanem gyorsettermekben
5. ora Oral Communication, ahol a 11esekkel vagyok egyutt akiket nagyon birok, veluk voltam us history-n is es nagyon kiakadtak mikor megtudtak,h leadtam az orat....ez az ora egyfajta nyilvanos beszed, nem en valasztottam ezt az orat, csak adtak, mondtak hogy itt sokat tanulhatok, marmint itt jol megtanulok angolul....tanar kicsit szigoru de nagyon birom, ma is egyik diak fuzetet lefenymasolta es odaadta nekem, mert jovo heten dogat irunk es tudja,h nekem meg nehez mindent irni meg erteni....meg ma mikor ment haza jo hetveget kivant:) amugy nagyon fura, hogy a tanaroknak itt "hey"-t koszonunk, meg meg kell szoknom...
6. ora Family consuming, amin nem csinalunk semmit igazandibol, neha sutni fogunk, pl tegnap is sutottunk mert a tanarnak a mienk a kedvenc osztalya es tegnap a csoportbol az egyik lanynak szulinapja volt es ennek oromere sutit sutottunk....amugy ma este tartja a lany a szulinapi partyt ugyhogy lassan keszulodnom kell....ez az ora egy tavolabbi epuletben van, kb 5 perc gyalog, de mindig vmelyik csoporttarsam kocsijaval megyunk oda, rohadt jo kocsijaik vannak, ilyen terepjaro es tok szepek!!!!
7 ora Geometry a nem tudom hanyadikosokkal, ahol a nem tudom eldonteni,h a tanar tortenetet mesel vagy az anyagot mondja.....de meg a vegzosok is azt mondjak,h neha ok sem ertik azt a tanart
Tegnap 2 oszttarsam interjut keszitett velem halaisten pont matek oran....a tanitasnak 3,20kor van vege, kivetel szerda, amikor reggel az egez suli misen vesz reszt es utana 40 percesek az orak.
Szerdan a vegzosoknek kickball jatek volt este fel 8kor, ahol talalkoztam egy mar leerettsegizett lannyal aki mondta,h vmelyik rokona magyar volt es o is volt 2 napot pesten, orult, hogy talalkoztunk.
Most bocsi, de megyek keszulodni a partyra, legyetek jok!!! Nagyon hianyoztok!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése