2010. szeptember 3., péntek

Ujabb het + suli + egyenruha + senior dolgok:D

Hat ez a het is hamar elment, vhogy gyorsan telnek a napok/hetek, mar lassan 1 honapja itt vagyok, de igazandibol nem is tunt fel, honvagyam meg nincs, magyar nyelv sem hianyzik, elvezem, hogy itt mindenki csak angolul tud, mondjuk meg mindig nem ertek meg mindent, de sztem ez ertheto 3 het utan. Hmm mik is voltak ezen a heten??....Jah igen egy csomo dogat irtunk, amik nem sikerultek rosszul, pl a spanyol dogam 100%os lett meg plusszpontot is kaptam. Ugye a vegzosoknek van ilyen 'senior play' amiben en is szerepelni fogok, eloszor ugyvolt, h nem, de aztan egyik osztalytarsam megkerdezte, hogy nem akarok-e veluk egyutt kaloz lenni, akik csak hadonasznak meg nem igazan tudom meg mit csinalnak, szoval elvallaltam, jo moka lesz. Novemberben adjuk majd elo 3szor ezt a darabot. Aztan ma volt senior megbeszeles, ahol az osztondijakrol beszeltek meg az egyetemek latogatasarol....itt az a szokas, hogy a vegzosok jarjak az egyetemeket es tajekozodnak, hogy melyik lenne a legjobb a szamukra, hat en is feliratkoztam erre az egyetem latogatasra( miert is ne:D) aztan mikozben mentunk erre a megbeszelesre kerdezgettek az osztalytarsaim, hogy milyen magyarorszag ( az idojaras, lattam-e mar havat) egyik csaj elkezdi, h azt hitte, hogy magyarorszagon van egy nagy sivatagxD

jah igen kommunikaci orara( itt a 11esekkel vagyok egyutt) csoport projectet kellett csinalni ugye es szerdan elmentunk a csoportomban levo lany hazaba gyakorolni.....hat khmmm nem tudom elmondani mekkora hazuk van. egyszeruen hatalmas, a konyha, etkezde, nappali, tv, minden!!!! imadtam a hazat!! aztan mikozben ott voltunk Hunter ( az egyik fiu aki a csoportomban volt) arrol kerdezgetett hogy milyen kocsik vannak mo-n, ismerem-e a ferrarit, mondjak magyar szavakat, meg mindenfele kerdest feltett, a vegen mondta is, h bocsi hogy ennyi hulyeseget kerdez:D
ma este meg egyik osztalytarsam szulinapi bulijan voltunk, tudjatok mi volt, egy korforgalom kellos kozepen ettunk kinai kajat, it was crazy, ugye a korforgalom kozepen volt egy kis fuves resz es ott voltunk, mikozben az autosok ott koroztek volt olyan gyerek aki tobbszor visszajott es kiabalt, akkor par osztalytarsunk is elment kocsival, akkor nekik kiabaltunk, nagyon kiraly volt!!!!! aztan utana elmentunk egy fagyizoba, ahol mi allithatjuk ossze a fagyinkat, mi nyomhatunk fagyik a tolcserbe tobbfelet, aztan utana kb 10 fele gyumolcs kozul lehet valasztani, dio, kokusz, suti, bonbon, es meg vagy 30 fele edesseg volt ott es ra lehetett tenni a fagyira:DD ezutan elmentunk egyet a suli palyajara, aztan kikolcsonoztunk egy filmet es azt neztuk meg, egyszoval nagyon jo estem volt!!!!!!!!!!!!
amugy mondtam mar, hogy egy csomoszor foztem magyar kajat??? legutobb pogacsat csinaltam, meg jo hogy, semmi sem ugyanaz mint mo-n, az eleszto peldaul ilyen kis szilard bogyokbol all, na mind1 azert vhogy megoldotta mindent es annyira izlett nekik, h azt mondtak, h legkozelebb ezt minden unnepkor meg kell csinalnom annyira finom, es a kisebbik hugom aki nem szereti a sutiket neki is nagyon izlett ez es mindenki meg volt lepodve, h ezt megeszi:DD
AND ON SUNDAY IRANY FLORIDA!!!!:DDDD


egyenruha:DD sztem egyaltalan nem rossz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése