2010. szeptember 25., szombat

Parade es az evkonyv


Vegulis kiderult, hogy kedden este a paradera megyunk, ami azt jelenti, hogy a kornyek iskolai felvonulnak kocsin vagy gyalog, az iskola zenekara, pompom lanyai, focistak, szepsegkiralynok( kisebbek, idosebbek is). En nagyon elveztem, amikor a mi iskolank "cheerleader"-jei jottek es az osztalytarsaim meglattak egybol elkezdtek kiabalni, hogy Kriszti meg integettek:)) A sulink szepsegkiralynojenek a kocsija lerobbant, aztan szegenyeknek be kellett menni a parkoloba(betoltak oda a kocsit) aztan gyorsan odamentem hozzajuk es megkerdeztem, hogy mi tortent. Amig veluk voltam odajott egy no a 2 lanyaval es kerdezi, hogy en vagyok a cserediak, hogy tudja, hogy hires vagyok itt, lattak a papirjaimat mielott idejottem, aztan mondta, hogy majd valamikor latogassam meg oket!:) (hires vagyok ittxD)
Tegnapi nap nagyon jo volt, sokat nevettunk a suliban, social justice oran a tanar szulinapja volt es hozott sutit es azt ettuk mast nem is csinaltunk, ja es jol elbeszelgettem a fiukkal, family consumer sciencen is kaptunk csokit, meg jovo heten egy csomoszor fogunk sutni:)))) 5 perccel rovidebb orak voltak, mert suli utan mentunk az etkezdebe es aki rendelt evkonyvet tavaly az most megkapta es hat mindenki adogatta egymasnak, hogy irjon bele vmi szepet:))) (persze amerika hagyomanyahoz hiven, nehogy ehesek legyunk volt egy csomo pizza meg udito). Aztan egy csomo osztalytarsam nekem is odaadta az evkonyvet, hogy irjak bele, egyik srac, Grant elkezdi irjak bele vmi szepet aztan hozzatette pleasexD jah es volt nehany olyan gyerek is a suliban akirol azt sem tudtam, hogy ki csak odajott es kerdezte, hogy alairnam-e......benn voltam a suliujsagban es gondolom onnan tudtak, h ki vagyok, aztan amikor alairtam nekik mindig utanairtam, hogy from hungary. Jah es az egyik osztalytarsam csinalt nekem egy sajat evkonyvet, amire osztalytarsaim irtak par szot:))) ( 4 oldal lett)de az orangyalom meg fogja kerdezni, hogy nem maradt-e egy felesleges evkonyv es ha igen, akkor kapok majd en is.
Egyebkent ma megyunk vasarolni meg megyunk egy hatalmas halloween uzletbe is....holnap meg a senior play practise lesz.
Jah amugy tegnap tesom kerdezgetett szavakat es en meg mondtam neki magyarul es egyik szonal mondom neki, ertem ezt a szot, csak magyarul nem tudom.....mar kezdek angolul gondolkodni???:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése