2010. szeptember 20., hétfő

Kiakadas + best weekend ever;)


Valeria-val es a zaszlommal:))

Kiakadtam, de miert is?? Ahh ez csak a szokasos matek miatt van, mert a tanarnak nem mindegy hogy hogyan irom az 1est meg a 7est, az 1 csak egy vonalbol allhat, a 7 meg nem huzhatom at, mert itt nem ugy szoktak irni es igy ahogy en irom nem mindig ismeri fel. A masik dolog meg az hogy nem mindegy hogy hogy szerkesztem a 90/45 fokos szoget, csak ugy szabad ahogy o csinalja, az en megoldasom is teljesen jo volt, de nem mert az nem az o megoldasa...na mondom jol van.

A hetvegem egyszeruen csodalatos volt, megvolt az elso igazi orientacionk az osszes tobbi Arkansas-beli cserediakkal. Szombaton reggel fel 10re mentunk, az egyiptomi cserediak is velunk jott. Mikor megerkeztunk akkor egybol mar fenykepezkedtunk, meg megkerestem azokat akikkel mar egyszer talalkoztam. Aztan utana mindenki el
kezdezdett mindenkivel beszelni, nagyon jo volt ez a talalka, mert ok is ugyanazt elik at mint en es igy megtudtuk beszelni a problemainkat, a vidam/jo dolgokat, hogy mindenkinek hianyzik a csaladja meg a baratai, de viszont nagyon szeret itt is lenni.


Na a lenyeg az hogy beosztottak minket 3 csoportba es minden csoport kapott egy Afs onkentest, akivel kulonbozo feladatokat csinaltunk. Megbeszeltuk a problemainkat, mit hogyan kell csinalni stb. Volt egy kis versenyzes is 5 csapat kozott, az en csapatom 2. lett. Az 1. csapat mehetett elsokent vacsizni. Este meg mind a harom csapat bemutatta az altala tervezett polot es szavaztunk, hogy melyik polot fogjuk majd megcsinaltatni....a mi csapatunk poloja nyert ( a polo elejen lesz az Afs Arkansas felirat, hatul a datum meg egy amerika terkep Arkansas allam besatirozva es amerika hatara meg a cserediakok neveibol fog felepulni;)))))
Este kaptunk vilagitos karkotoket es tartottunk egy hatalmas partyt, hat ketsegkivul party in the usa is the best!!!!!! nagyon sokat tancoltunk es ugraltunk, mikozben kiabaltuk, hogy "go crazy, we are crazy" kozben persze fenykepezkedtunk a koromsotetben vakuval ami nem volt vmi kellemes.....ez a buli was more than awesome:D az este folyaman tanitottam nehany magyar szot nekik.....a fiuknak foleg a nemet es szaud-arabiainak nagyon tetszett a "csirke"...nekik mar ezt 1 honappal ezelott megtanitottam es emlekeztek ra.
kb. 1 korul beestunk az agyba es reggel 7 korul keltunk, delelott volt megy egy 2 oras megbeszeles a csoportoknak meg feladatok, aztan ebed, utana meg keszulhettunk a talent showra(ezen mar a fogado szulok is ott voltak).......errol annyit, hogy en a 'tavaszi szel vizet arasztot' enekeltemxD kinn volt a talentshow a szabad eg alatt (kb. 38 fok volt) ....a lenyeg az hogy nagyon izgultam, mert oszinten szolva nem vagyok egy enekes tipus, aztan en voltam a 4. fellepo, mindenki mondta hogy jo lesz es biztattak, na aztan ram kerult a sor, szaud arabia gyerek elkiabalta magat mikor mar kinn voltam "csirke" aztan elmondtam a kozonsegnek, hogy mit fogok enekelni es utana ahogy elkezdtem a dalt, a cserediakok elkezdtek tapsolni es vegig tapsoltak a szamot, olyan jo volt:DDD utana meg mindenki mondta hogy tok jo voltam:)
annyit meg hogy a tobbi cserediak vagy enekelt vagy tancolt vagy kerdeseket tett fel a szuloknek. aztan a musor vegen kaptam egy magyar zaszlot amit a barataim csinaltak nekem es utana meg nagyon fajo szivvel de el kellett bucsuznom a tobbiektol, mindenki olelgette a masikat stb:((((((( egy utolso "csirke-t" meg mondtam a fiuknak aztan elmentemlegkozelebb januarban a szulinapomkor lesz ujabb orienacio, de mar megbeszeltuk, h majd meglatogatjuk egymast, sot mar japanba, kolumbiaba, braziliaba meg thaifoldre is meghivtak:D
amugy ez az orientacio egy hegyen volt, the view was amazing from there!!!!

hnap suli utan a csalad jo baratja elvisz vhova engem, nem tudom hova, de mondta, hogy feltetlenul vigyem a fenykepezot ugyhogy rossz biztos nem lehet!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése